digitale signage2

Kijk ook naar andere bedrijven

Om klanten te trekken naar je bedrijf kun je tegenwoordig prima gebruik maken van beeldschermcommunicatie. Je kunt op die manier klanten binnenhalen (ook letterlijk) en ze zo verleiden tot het doen van een aankoop. Er zijn verschillende manieren van beeldschermcommunicatie mogelijk en de truc is deze zo toe te passen dat je goed met je klanten communiceert en ze weet over te halen naar jou te komen en iets te kopen.

Kijk welke manier bij jouw bedrijf past

Als je niet zeker weet of beeldschermcommunicatie wel geschikt is voor jouw bedrijf kijk dan eerst eens goed rond op internet wat de mogelijkheden zijn. Misschien is het moeilijk om zelf te bepalen welke manier van beeldschermcommunicatie het beste voor jouw bedrijf is en ook goed bij jou past. Kijk eens op de site van QYN welke manieren er allemaal mogelijk zijn.

Kijk waarvoor andere bedrijven gekozen hebben

Op deze site vind je ook voorbeelden van andere gebruikers. QYN heeft de beeldschermcommunicatie verzorgd voor tal van bedrijven en op de site kun je daar een aantal voorbeelden van bekijken. Zo weet je wat er mogelijk is maar ook hoe het eruit komt te zien. De voorbeelden betreffen zeker ook bedrijven die bij veel mensen bekend zijn dus de kans is groot dat je de beeldschermcommunicatie ook al eens eerder in het echt gezien hebt.

Voorbeelden van winkels en instellingen

De voorbeelden die genoemd worden betreffen winkels die bijvoorbeeld gebruik maken van een beeldscherm in de etalage om zo klanten naar binnen te lokken. Daarnaast wordt er ook door diverse instellingen gebruik gemaakt van de diensten van QYN. Hierbij kun je denken aan ziekenhuizen die in de wachtruimtes schermen ophangen om zo de mensen die zitten te wachten van de nodige informatie te voorzien omtrent het ziekenhuis, afgewisseld met nieuwsberichten.